Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verstuurd*
Vanaf €30 gratis thuisbezorgd
Shop online of kom gezellig langs in de winkel
Klantenservice

Ojee... een klacht
Heb je een klacht over een artikel dat is aangeschaft in de winkel of webshop? Meld deze bij ons, zodat we een passende oplossing voor je kunnen zoeken. Graag willen we je er op attenderen dat wij in principe alleen klachten in behandeling kunnen nemen waar nog een aankoopsbewijs van aanwezig is (zoals een kassabon, orderbevestiging of bijv. een kopie van een rekeningafschrift). Je kunt een melding maken door bij ons langs te komen in de winkel, via email of telefoon en wij streven ernaar je klacht zo snel mogelijk inhoudelijk te beantwoorden. Ook door middel van het invullen van het formulier hiernaast kunnen wij je misschien al helpen.


Om een zo passend mogelijke oplossing te kunnen bieden, ontvangen wij graag duidelijke foto's van de klacht. Bij ontvangst van je bestelling kun je de artikelen het beste zo snel mogelijk controleren op eventuele onverhoopte productiefouten, zoals weef- en stikfouten. Mocht je dergelijke gebreken constateren dan kun je dit binnen de retourtermijn van 14 dagen na ontvangst bij ons melden.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verstuurd*
Vanaf €30 gratis thuisbezorgd
Shop online of kom gezellig langs in de winkel